Karalamalar

Karantina günlerinde yapacak bir şey bulamamak

Geçen haftalarda evde sıkılmayayım diye onca masrafa girdim mobilya aldım. Bir hafta arayla iki mobilyayı da kurdum anamla. Eee sonrası? Kocaman bir boşluktaymışsın hissi.

Hiçbir zaman yatağımın örtüsünü düzeltmedim. Dağınık kalır hiç ellemezdim. Anam gelir düzeltirdi. Yapamaz mıyım böyle ufak bir düzeltmeyi? Yapardım ama niye yapayım? Zaten düzelten var dimi? Dün ve bugün sabah örtüyü düzelttim. Bunu anama kolaylık olsun diye yapmadım. Tek sebebi şuydu.

Akşam üstü birkaç bölüm Super Natural izledikten sonra canım sıkıldı oturma odasına geçtim. Üçlü koltuğa uzanıp aldım elime telefonu insta dolaştım, twitter kurcaladım. Sonra aklıma cücük geldi. Çıkardım balkona orasını burasını cifledim. Bir güzel duruladım ve kuruladım. Zaten çok su kullanmadım zarar veriyor aksanlarına. Kuru bez vasıtasıyla ovaladım. Mis gibi oldu cücüğüm.

İlgili Makaleler

Bugün eşyaların tozunu alayım dedim ama bunu yarın yapacağım. Az buçuk can sıkıntısı giderici olarak toz alma silahımı kullanmak istiyorum. Aletlere ve bisiklet malzemelerine bakarım atılacak, silinecek bir şey var mı diye. Hala kurtulamadığım eski malzemelerim var. Niyeyse atamıyorum. Du bakalım yarın ne olacak.

İki ay önce Ali Narçın’ın dünya uygarlıkları kitabını aldım. 10 adet sadeleştirilmiş bir set. Henüz bakamadım. 140-150 sayfalık kitaplar bunlar. Okumaya başlayayım diyorum üşenmezsem ya da dizilere dalmazsam.

Normal şartlarda çalışıyorum, market elemanıyım. Bayramda yasak ilan edildi. Üç gün eve tıkılıp kaldım. İyi ki arefe günü çalışmışız. Yoksa dört gün eve tıkılacaktım. Kimi eve kapanmamak için işe gitmek istiyor, kimisi de para kazanabilmek için. Hayat böyle canısı. Şu muhabbet bitse de bisikletle ormana gitsem toprağı öpsem, yesem! Gerçekten can sıkıcı bir hal almaya başladı.

Dizi filmler de sarmıyor artık. Yeni bir film dizi çıkmaması dünyanın ne halde olduğunu gösteriyor. Tüm sektörler durmuş. Dünyanın en büyük şirketleri bu süreçte kepenk indirmiş. Muhtemelen bu dönem 2021 başlarında bitecek ve Dünya V2.0 yüklenmiş olacak.

Sağlıcakla…

Kuzgun

Bilim, uzay, teknoloji, fantastik şeyler, kitaplar, filmler, diziler, ilginç şeyler üzerine kurulu hayatımın bir bölümünü okuyabileceğiniz blog sayfasıdır.

İlgili Makaleler

Subscribe
Bildir
guest
2 Yorum
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Onur
Onur
3 Haziran 2020 23:25

Kanka sana şu kadarını söyleyim, can sıkıntının kıymetini bil.

Çok meşgul falan da değilim ha. Detay vericem de gg olma ihtimalim var.

Fuck the system.

Başa dön tuşu

Reklam Engelleyici Algılandı

Blogtan çok kazanamıyorum zaten. Reklamlara boğulmuş bir blog değil burası.